"
Aller media
Aller Media A/S er markedsledende inden for ugeblade med udgivelser som SE OG HØR, Familie Journal, Ude og Hjemme, BILLED-BLADET, KIG IND, SØNDAG og FEMINA. Herudover udgiver selskabet en lang række magasiner såsom Isabellas, IN, Bazar, ELLE m.fl.
  1. Vælg det blad du ønsker at købe. Herefter skal du vælge:
    • Er det et abonnement til dig selv, vælger du ”indland”.
    • Er det et abonnement, som skal sendes til udlandet, vælger du ”udland”.
    • Har du fået eller købt et abonnement i butik eller modtaget et gavekort, så se vejledning under Gaveabonnement købt i butik.
  2. Vælg hvor lang periode eller antal numre du ønsker.
  3. Tryk køb.
  4. Du kan nu enten vælge at ”gå til kassen” eller ”køb mere”.
  5. Hvis du vælger ”køb mere”, så vælger du blot igen, hvilket blad du ønsker samt periode eller antal numre.
  6. Vælg hvornår bladet ønskes leveret.
  7. Skriv navn og adresse på modtager og evt. betaler.
  8. Godkend abonnementsbetingelserne og gennemse din bestilling.
  9. Vælg hvordan du ønsker at betale.
  10. Til sidst vises kvittering for dit køb, hvis du har oplyst e-mail, sendes den også dertil.
Har du fået en rabatkode?
OK

Ofte stillede spørgsmål

Du kan finde svar på de spørgsmål, som vores kunder oftest stiller os. Klik på den ønskede kategori for at se spørgsmål og svar.

Betaling

Hvordan betaler jeg?

Du modtager et girokort med dit første blad. Du kan også tilmelde dig til Betalingsservice eller du kan betale via NetBank. Du kan også betale med Dankort, VISA, Mastercard her på siden.

Hvordan tilmelder jeg mit abonnement til Betalingsservice?

Du klikker her på linket for at få vist dine abonnementer. Tryk derefter på Betalingsservice tilmelding for det blad du ønsker at tilmelde.

Hvornår træder min Betalingsservice tilmelding i kraft?

Din Betalingsservice aftale træder i kraft, når den fremgår af din Betalingsservice oversigt

Hvad sker der, hvis jeg betaler for sent?

Hvis du betaler for sent, sender vi dig en rykkerskrivelse pålagt gebyr

Ændre oplysninger

Hvordan ændrer jeg min adresse?

Det kan du gøre her på siden Mine Sider - Mine Oplysninger

Hvordan ændrer jeg mit navn?

Det kan du gøre her på siden Mine Sider - Mine Oplysninger

Hvordan ændrer jeg min e-mail?

Det kan du gøre her på siden Mine Sider - Mine Oplysninger

Opsigelse

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Det kan du gøre her på siden Mine Sider - Mine Abonnementer

Jeg ønsker ikke flere blade, kan jeg returnere dem?

Nej, du kan ikke returnere dine blade.

Jeg har opsagt mit abonnement, men modtager stadig blade, hvad gør jeg?

Du kan opleve at få tilsendt flere blade i opsigelsesperioden, hvis du har betalt forud for abonnementet eller der er en bindingsperiode. Er du i tvivl, om vi har fået din opsigelse, og hvor mange blade, vi leverer endnu, kan du se det her Mine Sider - Mine Abonnementer

Jeg har bestilt et abonnement, men har fortrudt, hvad gør jeg?

Du skal kontakte Kundeservice enten via mail eller telefon Kundeservice - Kontakt

Reklamation

Hvordan reklamerer jeg over bladet?

Du kan reklamere her på siden Mine Sider - Reklamation

Mit blad er beskadiget, hvad gør jeg?

Du kan reklamere her på siden Mine Sider - Reklamation

Jeg har tegnet abonnement, men endnu ikke modtaget noget, hvornår kommer mit blad?

Ved at klikke på bladet på forsiden, kan du se hvornår næste blad udkommer - Bemærk vi sender altid det nyeste blad, som er på gaden.

Gave

Hvornår modtager jeg min gave?

Du vil modtage din gave 3-4 uger efter vi har registreret din indbetaling

Min gave er i stykker, hvad gør jeg?

Du skal kontakte Kundeservice enten via mail eller telefon Kundeservice - Kontakt

Kundenummer

Hvordan får jeg mit kundenummer oplyst?

Giv et gaveabonnement

Jeg ønsker at give et abonnement i gave, hvordan gør jeg?

Du kan give en gave ved at vælge det blad, som du ønsker at give et abonnement på, herefter vælger du, at det skal bruges som gave

Jeg ønsker at give et gavekort med abonnementet, hvordan gør jeg det?

Du skal ved bestillingen krydse af, at du ønsker et gavekort

Jeg glemte at printe gavekortet, kan jeg få et nyt?

Du kan klikke her, så kan du printe det almindelige gavekort

Jeg har fået koder til aktivering af abonnement, hvordan gør jeg?

Klik på linket, og du dirigeres til forsiden, hvor du skal indtaste koderne i quickbaren øverst på siden. klik her

Hvordan sikrer jeg, at gavemodtager ikke skal opsige abonnementet efter den aftalte periode?

Det sikrer vi. Det sker automatisk, når vi opretter gaveabonnementet. Dog vil det ikke stoppe automatisk hvis du vælger at give et gaveabonnement til dig selv.

Hvad hvis jeg vil give mig selv et abonnement i julegave?

Så bestiller du, men fjerner ’fluebenet’ ved teksten ”abonnementet skal anvendes som gave”. Så udløber abonnementet ikke automatisk, men fortsætter i løbende abonnement.

Jeg har givet et abonnement, men modtager har allerede abonnement på bladet, hvad gør jeg?

Du skal ikke gøre noget, vi sikrer, at abonnementet starter efter den periode, som er i gang nu.

Login

Hvordan logger jeg ind?

Du klikker på login på forsiden og taster dit kundenr. og dit postnr.

Jeg har glemt mit login, hvordan får jeg det oplyst?

Du klikker på login på forsiden og klikker på "jeg har glemt mit kodeord", indtast din e-mail, så sender vi dig en ny kode.

IPAD

Hvordan får jeg adgang til mine tilsendte blade på IPad?

Du skal hente bladets app i App Store. Feltet til log ind finder du i app'ens øverste venstre hjørne. Herefter logger du ind med dit 8 cifre kundenummer som brugernavn og postnummer som adgangskode. Du skal altid bruge modtagerens kundenummer – også hvis en anden betaler abonnementet.

Nu har du adgang til de trykte blade, som du har modtaget, hvis du har adgang, vises dette med en sky under bladet.

Hvordan køber jeg et blad via IPAD?

Du skal hente bladets app i App Store. Herefter vælger du det ønskede blad ved at klikke på Køb og log ind med dit Apple id. Herefter hentes dit blad ned på din Ipad, hvorefter beløbet vil blive trukket via din Itunes konto.

Du kan også med fordel købe et digitalt abonnement, hvor du betaler hver 3. måned via din itunes konto. Bemærk abonnementet er løbende til du opsiger det via app’en.

Hvordan opsiger jeg mit digitale abonnement?

Du skal gå ind i App store og vælge ikonet ”købt”, hvorefter du finder bladets app. Derinde kan du opsige abonnementet.

Bemærk da det er et digitalt abonnement, er der ikke fortrydelsesret og din opsigelse vil derfor først være gældende fra næstkommende periode.

Hvornår er bladet tilgængeligt på IPad?

Bladet er tilgængeligt senest kl. 12 på udgivelsesdagen. Hvis du har accepteret push beskeder, får du automatisk besked, når et nyt blad er tilgængeligt.

Jeg har problemer med at logge på. Hvad gør jeg?

Hvis du har problemer med at logge ind på det ønskede blad, kan du med fordel undersøge følgende:
Har din IPad forbindelse til internettet via WI-FI?

Har du den seneste version af bladets app? Vi opdaterer løbende vores apps, og du skal have den seneste version for at downloade bladet. Du kan opdate app'en i App Store.

Hvis det stadig driller, kan det hjælpe at slette app'en og hente den igen i App Store.

Har du stadig problemer, er du altid velkommen til at kontakte vores Kundeservice, så hjælper vi dig gerne.

Mine blade er forsvundet i min app, hvad gør jeg?

Klik på møllehjulet øverst i højre hjørne og tjek om ”automatisk fjernelse” er aktiveret. Er den aktiveret, er det kun de sidste 6 blade, som vil blive vist på din enhed. Hvis du deaktiverer den, vil du have mulighed for, at have flere blade liggende.

Får du bladet tilsendt via dit abonnement, skal de downloades på ny.

Er dine blade købt via IPAD, skal du vælge ”gendan alle køb” via møllehjulet. Herefter hentes de blade, du tidligere har købt.

Udskriv

Mest stillede spørgsmål lige nu

Her kan du hente gavekort, hvis du ikke fik det printet

Du kan klikke her, så kan du printe det almindelige gavekort

Hvordan får jeg mit kundenummer oplyst?

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Det kan du gøre her på siden Mine Sider - Mine Abonnementer

Jeg ønsker ikke flere blade, kan jeg returnere dem?

Nej, du kan ikke returnere dine blade, du skal opsige abonnementet enten her på siden eller telefonisk.

Hvornår modtager jeg min gave?

Du vil modtage din gave 3-4 uger efter vi har registeret din indbetaling

Jeg har givet et abonnement, men modtageren har allerede et abonnement på bladet, hvad gør jeg?

Har gavemodtageren i forvejen et aktivt abonnement på samme blad, og der bestilles en ny periode som gaveabonnement, da vil det blive lagt i forlængelse af den eksisterende periode. På denne måde sikres der, at der ikke kommer ophold i leveringen af bladet. Det kræver at navn og adresse er identisk med det allerede oprette abonnement.