Tilbage til guides
Er dit blad udeblevet eller beskadiget?
Sådan foretager du en reklamation
Hvis dit blad er beskadiget ved modtagelsen eller mod forventning slet ikke dukket op, så kan du let foretage en reklamation online ved at følge denne guide.
Bemærk, at vores leverandør har frem til kl. 18 på leveringsdagen til at komme frem med bladet - du kan derfor først reklamere over manglende blade herefter.
Hvis du ønsker at reklamere over et udeblevet eller beskadiget blad, kan du nemt gøre det online ved at gennemføre de følgende tre trin:
- Gå ind på www.allerservice.dk og log ind på ’Mine Sider’. Er det første gang, du vil logge ind, kan du oprette en bruger til ’Mine Sider’ her: www.allerservice.dk/oprettelse. Du skal bruge dit kundenummer i forbindelse med oprettelsen, og den finder du på din ordrebekræftelse fra dengang, du købte dit abonnement.
- Når du har logget ind, kan du under ’Reklamation’ se menupunktet ’Indsend reklamation’
- Under ’Indsend reklamation’ kan du se dine aktive abonnementer og vælge den aktuelle levering, du ønsker at reklamere over. Husk at angive, hvorfor du ønsker at reklamere – det giver os mulighed for at forberede leveringen fremover.
- Bemærk, at din reklamationsfrist er gældende i 5 hverdage. Herefter vil det ikke være muligt at få et nyt blad tilsendt
Oplever du problemer med at følge denne guide, kan du kontakte kundeservice på telefon 72 34 20 70 eller via e-mail abo@aller.dk – vi har åbent alle hverdage fra kl. 09:00-15:00 og fredage kl. 09:00-14:30.